Înființare Companii Panama

Avantajele Incorporarii

  • Panama are un guvern democratic începând din anul 1990. Un președinte și un vice-președinte sunt aleși din 5 în 5 ani.

  • Autoritățile din Panama oferă un climat favorabil incorporării diferitelor structuri.

  • Panama IBC (nerezidente) și Fundațiile Private din Panama nu plătesc taxe pe venit și nu se cere ținerea unor registre financiar-contabile și declararea lor autorităților.

  • Nu există controale de schimb valutar. Panama nu are restricţii privind transferurile de fonduri monetare în străinătate, inclusiv dividende, dobânzi, profituri ramură şi a redevenţelor.

  • În Panama sunt înregistrate peste 400.000 de corporații și fundații.

  • Nu există impozit pe profit și pe dividende.

  • Nu este necesară depunerea registrelor financiar-contabile.

  • Companiile de tip IBC pot fi administrate din orice țară.

  • Este necesar un Consiliu al Directorilor care vor deține funcțiile de Președinte, Director, Trezorier, de asemenea este necesar și un Secretar.

  • Minim un acționar este necesar pentru inființarea companiei.

  • Nu există restricții de naționalitate în ceea ce privește Consiliul Directorilor sau al Acționarilor.

  • Reuniunile Directorilor sau Adunările Generale Anuale ale Acționarilor nu sunt necesare.

  • Informațiile de pe registrul companiilor nu sunt publice.

  • Acționarii nominali și directorii (cei care formează Consiliul Directorilor) nominali sunt acceptați.

  • Un Panama IBC poate sa detina o ambarcatiune.

  • Capitalul social autorizat este 10.000 USD, împărțit în 100 de acțiuni a 100 de USD. Acțiunile pot fi emise cu sau fără valoare nominală.

Fiscalitate

  • 0% – impozit pe profit (o companie de tip IBC înregistrată în Panama nu plătește impozit pe profit dacă profitul este realizat în afara statului Panama).

  • 0% – impozit pe dividende, dobânzi, redevenţe, chirii, compensaţii, bonusuri, comisioane etc.

Costuri

  • Incorporarea companiei – 1.599€

  • Aprobarea numelui.

  • Prepararea și completarea tuturor documentelor în vederea înregistrării companiei.

  • Emiterea următoarelor documente:

    • Certificate of Incorporation
    • Minutes of Special Meeting of the Board of Directors appointing Officers
    • Alocarea acțiunilor și Share Certificate(s)
    • Traducere oficială din limba spaniolă în limba engleză
  • Furnizarea unui agent registrat.

  • Furnizarea unui sediu registrat.

  • Taxele anuale pentru primul an de existență.

  • Livrarea documentelor prin curier rapid.

Alte Servicii

  • Consiliul directorilor nominal – 300 € / an

  • Acționar nominal – 250€ / an

  • (General Power of Attorney) Împuternicire generală cu apostilă – 300€

  • Legalizarea documentelor companiei cu apostilă – 250€

  • Certificate of Good Standing (Certificat constatator) cu apostilă – 250€

  • Amendament adus Memorandum and Articles of Association – 100€

  • Taxe anuale începând cu al doilea an de existență – 1099€

  • Furnizarea unui agent registrat.

  • Furnizarea unui sediu registrat.

  • Taxe guvernamentale.

  • Taxe de administrare