Înființare Companii Malta

Avantajele Incorporarii

  • Sistemul de impozitare al companiilor din Malta este în conformitate cu toate directivele și normele impuse de Uniunea Europeană și respectă toate standardele organismelor internaționale cum ar fi OECD sau FATF.

  • Malta are statutul de membru al Uniunii Europene de la 1 Mai 2004.

  • Companiile din Malta pot obține număr de TVA, valid în VIES (Registrul Operatorilor Intracomunitari).

  • Nu se percep impozite pe dividende, dobânzi, redevențe pentru nerezidenți.

  • Reţea extinsă de convenții privind evitarea dublei impuneri, care acoperă peste 50 de țări (inclusiv România), permițând niveluri mai scăzute de impozit la sursă pe dividende sau pe alte venituri.

  • Companiile incorporate în Malta pot desfășura numeroase activități cum ar fi import-export de mărfuri, intermedieri, francize, furnizări de servicii, consultanță.

  • Conturile bancare pot fi deschise la orice bancă din lume, în orice monedă.

  • Este necesar ca toate companiile înregistrate în Malta să aibă un secretar general, care poate fi o persoană fizică sau juridică preferabil rezidentă în Malta.

  • Directorii nominali și acționarii nominali sunt acceptați.

  • Capitalul social poate fi exprimat în orice monedă (capitalul social minim este 1200 € sau echivalent oricărei altei monede și trebuie depus minim 20% – 240 €); compania poate emite acțiuni în diferite monede.

Fiscalitate

  • 5% – impozit pe profit – în majoritatea cazurilor, daca acționarii sunt persoane nerezidente.

  • 0% – impozit pe dividende, dobânzi, comisioane etc.

  • 18% – rata TVA standard (5% rata redusă).

Costuri

  • Incorporarea companiei – 2.600€

  • Aprobarea numelui.

  • Prepararea și completarea tuturor documentelor în vederea înregistrării companiei.

  • Emiterea următoarelor documente:

    • Certificate of Incorporation
    • Memorandum and Articles of Association
    • Certificates of Directors and Secretary
    • Certificate of Registered Office Address
    • Certificate of Shareholders
    • Alocarea acțiunilor și Share Certificate(s)
  • Furnizarea unui agent registrat.

  • Furnizarea unui sediu registrat.

  • Taxele anuale pentru primul an de existență.

  • Livrarea documentelor prin curier rapid.

Alte Servicii

  • Director nominal – 2500€ / an

  • Acționar nominal – 1500€ / an

  • Secretar nominal – 850€ /an

  • Assisting company secretary – 500 €/ an

  • Depunere capital social 1.200 EUR (20% necesar minim la înființare) – 245 €;

  • (General Power of Attorney) Împuternicire generală cu apostilă – 500€

  • Legalizarea documentelor companiei cu apostilă – 450€

  • Certificate of Good Standing (Certificat constatator) cu apostilă – 400€

  • Amendament adus Memorandum and Articles of Association – 200€

  • Certificat de rezidență fiscală – 500€

  • Obținere număr TVA – 600€

  • Annual Return fee – 150€

  • Annual Compliance fee – 275€

  • Contabilitate – începând de la 3.000€ / an

  • Taxe anuale începând cu al doilea an de existență – 2.190€

  • Furnizarea unui agent registrat.

  • Furnizarea unui sediu registrat.

  • Taxe guvernamentale.

  • Taxe de administrare.